Tåg iFokus

Tåg

Etikettmodelljärnvägar
Läst 1430 ggr
Leffe
0

Nyårslöfte

Jag har lovat mig själv att hämta min modelljärnväg på vinden och montera upp den hemma igen

LisaF
0

Åh, det låter kul!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Leffe
0

Det kommer nog mina katter att tycka ocksåSkrattande

Ronny-K
0

Hej Leffe o God Fortsättning!

Lycka till, kul!
Stor eller liten bana? Märklin, Fleichman eller annan?

Önskar min Fleichman fanns kvar.Blev av med min vid vindsröjning efter mina föräldrars bortgång. Var inte hemma.

Men nu köpte jag en bana till barnbarnet, hittade ingen av ovanstående, men hittade en ¨Bachman¨ bana när jag var på kurs i Nord Irland.
Vet inte om det är ett ok märke?

Ha de gott

Ronny

Leffe
0

Jag har N-skalan med både Fleishman, Mini Trix och Roco

[SvenA]
0

Man ska inte ge några nyårslöften för man kommer i alla fall att bryta dom efter ett tag

ElLobo
0

#0 och #2: Det kommer vi också att tycka. Och vi räknar med att det dyker upp bildbevis under byggtiden, annars kommer vi att påminna dig. Flört

JanGBG
0

GladJag har preciss som Leffe en massa Fleishman, Mini-Trix och Rooco. JUST i N-skala i källan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GråterHar TOTALFÖRBUD från min fru på att ta upp dem! Citat från tillståndsmyndigheten "Du har nog med leksaker! Du är en vuxen man och inget barn!"

SkämsMen någon dag då hon är ute ska jag nog smyga ner i källare!

Ronny-K
0

#7 Skrattande Förbud kan brytas vid rätt Ps. tillfälle.. gäller att tima..Flört

Min fråga i #3,  ¨Bachman¨. ingen som vet??

ElLobo
0

#8.2: Det är inget fabrikat jag har hört talas om tidigare, men jag sökte lite på nätet och det verkar som om de är både välkända och respekterade och klart största MJ-företaget i USA.

Ursprungligen tillverkade Bachmann modeller för N-skala men har numera även modeller i andra skalor i sortimentet.

Lite mer att läsa:

The More Bachmann Model Trains. The Better?

A Historical Overview of Bachmann Model Trains

A Brief History About Bachmann Model Trains

Bachmann Trains

Tåg & Hobby i Luleå har en del Bachmannsaker i sitt sortiment.

Ronny-K
0

#9 Tack!Glad

Leffe
0

Har också tittat lite och det är nog en bra början. Tror att de passar ihop med Fleischman och Roco också. Det ser så ut på rälsen